Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Cecilia Nagy - 3 mars 2010 22:00

Hej, mina kära!
Nu sitter jag och Emma i mitt rum och pratar. "En prinsessas dagbok" är på i bakgrunden. Idag var en härlig dag. Vi åkte in med halv tio-bussen och köpte först biljetter till Emma och sedan åkte vi in till Marienplatz och mötte upp Funda, Sara, Alexis och en kompis till Alexis. Vi satte oss och fikade på Münchens äldsta café, mycket mysigt. Sedan åkte vi ju till kursen då och folk hade bakat och lagat olika grejer från sina hemland. Det var väl kul. Nu ska vi sova! Vi går upp tidigt imorgon för en heldag med kulturella äventyr i stan! Vi hörs imorgon.

 

P U S S


Igår; här satt jag och väntade på Ems på flygplatsen

  

Jag hade köpt en fin välkomst-ballong till Emma

  

EMMA <3

  

Idag; Ems påväg till bussen :)

 

Fika   Jag och Emma drack te (vilket smakade varm saft och var äckligt - tyckte jag iaf ^^)

  

"Avslutningsbuffé"

  


      

Av Cecilia Nagy - 3 mars 2010 08:27

god morgon, mina kära!
Hinner inte skriva ett långt inlägg nu, även om jag skulle vilja. Bloggplatsen krånglade igår, därav inget inlägg på kvällen. Nu är iallafall Emma här. Och jag säger bara L Y C K A. Vi ska ta bussen halv 10 för att fika med Funda, Sara, Alexis, kanske Fiona och kanske Berkay innan kursavslutningen idag. Så I've gotta go! Vi hörs ikväll!


P U S S

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Cecilia, 19 år. Bor för tillfället hos mina kusiner i Tyskland. I 2 månader ska jag läsa en tyskakurs inne i München. Häng med mig genom denna blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards