Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Dagens

Av Cecilia Nagy - 28 februari 2010 17:00

Sådär ja. Då har jag avklarat 5 kilometers löpning, 100 sit-ups, "lunch" (fruktsallad - banan och apelsin - med vaniljyoghurt + 1 rostad fralla med sylt ^^), städa rummet och börja packa.. Yes, you heard me. Jag har börjat packa!! Shit. Nu börjar jag nog bli medveten om att jag faktiskt åker hem snart. Känns så jäkla bra verkligen!


Har inte så mycket mer att skriva just nu, förutom att jag ska hoppa in duschen - lååång och varm, det förtjänar jag - sen ska jag nog ta mig en powernap. Sov ju som sagt inte så bra inatt, och det börjar märkas nu. Jag skriver lite senare ikväll! Ikväll ska även jag och Emma prata om och lägga upp en plan på vad vi ska göra inne i München på torsdag och fredag. Det finns ju en del att göra, men vi kommer ju inte hinna med allt. Vi har sagt att torsdagen blir den kulturella dagen och fredag spenderar vi inne i Münchens centrum. Vi ska kolla i affärer, äta lunch och sedan ska vi ÖLA! Ja, men det är väl klart?? Vi befinner ju oss i ölens hemland! I landet där ölen kostar MINDRE än alla andra drycker, förutom mjölk (det är nämligen lag på att en dryck måste vara billigare än ölen). Igår när vi var på restaurangen kostade både min (cola light) och Annas (ananasschorle) dryck mer än Thomas och Erics öl. Carinas mineralvatten kostade dock lika mycket. Men då förstår ni! Haha. Det är ju helt sjukt....GÖTT! Som Emma uttryckte det; "våra magar kommer vara som ölhinkar".. Haha :D oh yes! Jag har ju inte druckit öl här en enda gång sedan jag kom hit!! Hallå?! Vad hände där? Därför ska jag och Emma Ö L A på torsdag/fredag! Sweet. Nej. Nu hörs vi senare!

xoxo

Cecilia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Nagy - 7 mars 2010 09:30

Ja, kära ni. Nu sitter jag äntligen i lägenheten igen i älskade Göteborg! Vi kom ju hem redan igår men jag hann aldrig skriva ett sista inlägg då, så jag tänkte skriva det nu istället. Jag ska börja från början..   Klockan ringde klockan 06,00 oc...

Av Cecilia Nagy - 5 mars 2010 09:15

God morgon, mina kära!Som ni kanske märker blir det inte så mycket tid över till bloggen nu när Emma har kommit ner. Vi har fullt upp hela tiden känns det som. Men vi vill ju hinna med så mycket som möjligt på dagarna, för imorgon åker vi ju hem!! He...

Av Cecilia Nagy - 3 mars 2010 22:00

Hej, mina kära!Nu sitter jag och Emma i mitt rum och pratar. "En prinsessas dagbok" är på i bakgrunden. Idag var en härlig dag. Vi åkte in med halv tio-bussen och köpte först biljetter till Emma och sedan åkte vi in till Marienplatz och mötte upp Fun...

Av Cecilia Nagy - 3 mars 2010 08:27

god morgon, mina kära!Hinner inte skriva ett långt inlägg nu, även om jag skulle vilja. Bloggplatsen krånglade igår, därav inget inlägg på kvällen. Nu är iallafall Emma här. Och jag säger bara L Y C K A. Vi ska ta bussen halv 10 för att fika med Fund...

Av Cecilia Nagy - 2 mars 2010 11:29

Idag fyller världens bästa och underbaraste Kakan 20 år!!   HURRA HURRA HURRA!       Jag älskar dig!  ♥  ...

Presentation


Cecilia, 19 år. Bor för tillfället hos mina kusiner i Tyskland. I 2 månader ska jag läsa en tyskakurs inne i München. Häng med mig genom denna blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards