Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

3 !!!

Av Cecilia Nagy - 27 februari 2010 10:00

God morgon, mina kära!

Hoppas ni har sovit gott. Själv sov jag som en stock. Dock vaknade jag runt kvart över 8, alarmet var visserligen ställt på halv 9, men jag var så sjukt trött i morse. Egentligen hade jag inte behövt gå upp så tidigt, för jag skiter i att åka in till Freising idag. Känns bara onödigt på något sätt. Det är ingen direkt brådska, så jag tar det på måndag eller tisdag istället!


När jag loggade in här idag möttes jag av en kommentar från Ems, där hon hänvisade mig till min mailbox, och där låg ett av de finaste mailen jag någonsin fått och väntade på mig. Tack Emma


Tja. Idag ska jag ju då som sagt gå ut och springa sen i det underbara vädret. Strålande sol och nästan helt blå himmel - tror jag iallafall. haha. Dock blåser det ganska friskt alltså, men jag klagar inte!! Verkligen inte. Sen ska jag börja städa rummet. När städerskan är här dammsuger hon ju "bara" mitt rum, men ni vill inte se hur skrivbordet ser ut. USCH. haha. Det ligger liksom hårslingor lite här och var eftersom jag oftast sitter vid skrivbordet när jag plattar håret och det är dammigt på garderobens överdel, eller vad man ska säga, osv osv. Jag är dammallergiker och jag börjar verkligen märka nu på kvällarna när jag ska sova att det faktiskt finns ganska gott om damm här inne alltså. haha. Men idag blir det ändring på det! Jag får ju fint, storartat besök på tisdag, då måste det ju vara rent! (Plus att jag inte kommer hinna städa i veckan, så det kan ju bero lite på det också ;) höhö). Sen ska jag börja packa lite smått idag med. Japp, PACKA! Nu kommer jag verkligen sakta börja inse att jag faktiskt åker hem om en vecka. EN VECKA!! Japp, för om precis en vecka sitter jag och Emma på planet påväg hem till Göteborg. YEAY.


Nej, nu ska jag sätta igång! Vad ska ni göra i helgen? Tell me, tell me :D

xoxo

Cecilia

 
 
Ingen bild

mamma

27 februari 2010 11:45

hello, Här töar det för fullt. Hundarna blev rejält våta på tassar, ben och mage under promenaden. FLingan gillade det inte alls. Hon är ju van vid snö bara. Strax ska Jennifer och jag åka och titta på en kamera som hon väljer som födelsedagspresent. Sedan ska jag tvätta och städa och göra iordning i ditt rum så det står redo igen nu när du kommer hem. Ska bli underbart roligt!!!! Längtar efter dig och förstår dina känslor precis. Älskar dig, mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Nagy - 7 mars 2010 09:30

Ja, kära ni. Nu sitter jag äntligen i lägenheten igen i älskade Göteborg! Vi kom ju hem redan igår men jag hann aldrig skriva ett sista inlägg då, så jag tänkte skriva det nu istället. Jag ska börja från början..   Klockan ringde klockan 06,00 oc...

Av Cecilia Nagy - 5 mars 2010 09:15

God morgon, mina kära!Som ni kanske märker blir det inte så mycket tid över till bloggen nu när Emma har kommit ner. Vi har fullt upp hela tiden känns det som. Men vi vill ju hinna med så mycket som möjligt på dagarna, för imorgon åker vi ju hem!! He...

Av Cecilia Nagy - 3 mars 2010 22:00

Hej, mina kära!Nu sitter jag och Emma i mitt rum och pratar. "En prinsessas dagbok" är på i bakgrunden. Idag var en härlig dag. Vi åkte in med halv tio-bussen och köpte först biljetter till Emma och sedan åkte vi in till Marienplatz och mötte upp Fun...

Av Cecilia Nagy - 3 mars 2010 08:27

god morgon, mina kära!Hinner inte skriva ett långt inlägg nu, även om jag skulle vilja. Bloggplatsen krånglade igår, därav inget inlägg på kvällen. Nu är iallafall Emma här. Och jag säger bara L Y C K A. Vi ska ta bussen halv 10 för att fika med Fund...

Av Cecilia Nagy - 2 mars 2010 11:29

Idag fyller världens bästa och underbaraste Kakan 20 år!!   HURRA HURRA HURRA!       Jag älskar dig!  ♥  ...

Presentation


Cecilia, 19 år. Bor för tillfället hos mina kusiner i Tyskland. I 2 månader ska jag läsa en tyskakurs inne i München. Häng med mig genom denna blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards